Proyectando los medios de comunicación n’asturianu

Llegamos al final del cursu y tamién al final de la nuestra escolarización na asignatura de Llingua Asturiana na Educación Primaria.

iStock_000002099178XSmall-795394Nesti tipu tenemos aprendío munches coses sobre l’asturianu, tanto la manera d’escribilu correctamente como otres cuestiones de tipu más social.

Como propuesta final vamos realizar un proyectu de publicación n’asturianu. Pero primero, vamos ver dalgunos medios de comunicación y programes que yá esisten nesti idioma:

PERIÓDICOS DIXITALES:

Asturies.com , Asturnews , asina como dalgunos artículos y espacios n’asturianu n’otros medios como La Nueva España, El Comercio, etc.

PROGRAMES DE TELEVISIÓN:

Cantadera, Camín, Clave de fondo, De folixa en folixa, Día de mercáu, Güelos, La Bolera, La quintana de Pola, Pieces, etc.

Depués realizaremos la siguiente actividá:

1. Organizámonos en grupos de cinco, asumiendo les siguientes funciones: tres redactores, un maquetador y un coordinador.

2. Ellaboramos dellos artículos sobre la visita a Xixón: Pasáu fabril del barriu (Fábrica de Moreda y Loza y cases d’obreros), Muséu Barjola y evolución de la ciudá, Muséu Jovellanos, l’ilustráu y el barriu de Cimavilla; y l’arquitectura en Xixón.

3. Ellaboraremos un periódicu dixital ayudándonos de la ferramienta de maquetación.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s