Ensayamos

Estes fiestes podemos aprovechar pa dir ensayando los cantares que tenemos nel “repertoriu” el corín del programa “Cantar presta muncho”. Ehí van unes cuantes:

TRADICIONALES

N’Uviéu nun me caso
Yo n’Uviéu nun me caso
En Xixón póngolo en duda
Tengo facer un palaciu
Xunto a la ilesia de Trubia
Que viva Trubia
Que Trubia viva
Que viva Trubia
Toa la vida
Y n’Uviéu me dixeron
Viva la villa de Grau
Y aquel pueblín que ta enfrente
Que lu llamen San Pelayu

http://www.goear.com/embed/sound/11a1e2b

Fuisti al Carmín de La Pola

Fuisti al Carmín de La Pola,
llevasti medies azules,
llevástiles emprestaes,
qu’aquelles nun yeren tuyes.

Adiós Rosina,
adiós clavel
que te vengo ver
de mañana y tarde.
de nueche nun puede ser
que me rinde l’amor
que me pega to padre,
de nueche nun puede ser
que me rinde l’amor,
que me pega to padre.

No hai carretera ensin barru
nin prau que nun tenga yerba,
nin mociquina d’a quince
que nun sea guapa o fea.

Estribillu.

Como la flor

Como la flor
Que l’aire la lleva
Vien el mio amor
A rondar to puerta
Como la flor
Que’l fríu la seca
Está’l mio amor
Llorando a to puerta.

MODERNES

La viesca

Equí na viesca tamos percontentos
tenemos agua, tenemos alimentos.
Equí na viesca nun se ta tan mal
fai tol añu clima tropical.

Por eso non, que non, nun queremos dir al zoo
Por eso non, que non, nun queremos dir al zoo
Por eso non, que non, nun queremos dir al zoo
Porque la viesca presta mogollón.

Los animales somos mui collacios
Tigres, lleones, cebres y escolancios
Conocémonos y somos vecinos
Y los domingos xugamos un partíu.
Estribillu

La nuestra viesca ta como nueva
quieren valtala y llantar un Ikea
Pero nós, nun queremos colar
Tamos mui a gustu nesti llugar
Estribillu

¿Por qué, por qué?

¿Por qué, por qué?
Entrugo tantes veces el porqué
¿Por qué, por qué?
Entrugo tantes veces el porqué
Nun sé por qué, nun sé por qué
Sedrá que nun lo sé
(repetir)
¿Por qué floten los barcos?
¿Por qué esnala un avión?
¿Por qué si miro un charcu, espéyome yo?
¿Por qué la lluna ye blanca
y la tierra marrón?
¿Por qué alluma la llámpara de la mio
habitación?
Nun sé por qué… nun sé por qué…
¿Por qué, por qué?
Entrugo tantes veces el porqué
¿Por qué, por qué?
Entrugo tantes veces el porqué
Nun sé por qué, nun sé por qué
Sedrá que nun lo sé
(repetir)
¿Por qué nun veo l’aire?
¿Por qué’l cielu ye azul?
¿Por qué los animales nun falen como tú?
¿Por qué la fresa ye duce y ácedu’l llimón?
¿Y por qué faigo pómpares con agua y con
xabón?
Nun sé por qué… nun sé por qué…