Información pa les Families: “Cantar presta muncho”

Estimaes families del alumnáu participante na actividá CANTAR PRESTA MUNCHO;

Como yá sabéis el centru, y mui especialmente les asignatures de Llingua Asturiana y Música, participamos nesti programa educativu, organizáu pol Ayuntamientu dende l’añu pasáu.
Esta iniciativa tien por oxetu la formación de coros escolares, despertando con ello tanto l’interés pola música en xeneral como pol cancioneru tradicional asturianu en particular.
El cursu pasáu participamos col alumnáu de Cuartu Cursu, y esti añu pretendemos facelo tanto col nuevu alumnáu de Cuartu, como colos rapacinos de Quintu que-yos prestaría repetir la esperiencia (¡que son casi toos!). D’esti mou insistimos en que se trata d’un programa voluntariu, nel que tolos neños y neñes puen participar, pero nun tán
pa nada obligaos a facelo.
Los ensayos van a realizase tolos llunes n’horariu de 14.00 a 14.30 hores, polo que ye importante que les families lo tengáis en cuenta de cara a organizavos colos horarios.
Asina mesmo anunciámosvos que, lo mesmo que l’añu pasáu, la idea que nos transmiten ye que tenga llugar un primer conciertu nel Atenéu La Calzada, nel marcu de les Xornaes d’Escolinos de la zona oeste (mes de mayu y horariu llectivu), y un segundu conciertu nel teatru Jovellanos nel que puedan asistir les families (mes de xunu y n’horariu de fin de selmana por concretar).


Como ya sabéis el centro, y muy especialmente las asignaturas de Música y Llingua Asturiana, participamos en este programa educativo, organizado por el Ayuntamiento desde el año pasado.
Esta iniciativa tiene por objeto la formación de coros escolares, despertando con ello tanto el interés por la música en general como por el cancionero tradicional asturiano en particular.
El curso pasado participamos con el alumnado de Cuarto Curso, y este año pretendemos hacerlo tanto con el nuevo alumnado de Cuarto, como con los niños de Quinto que les gustaría repetir la experiencia (¡que son casi todos!). De este modo insistimos en que se trata de un programa voluntario, en el que todos los niños y niñas pueden participar, pero no están en absoluto obligados a hacerlo.
Los ensayos se realizarán todos los lunes en horario de 14.00 a 14.30 horas, por lo que es importante que las familias lo tengáis en cuenta de cara a organizar los horarios.
Así mismo os anunciamos que, al igual que el año pasado, la idea que nos transmiten es que tenga lugar un primer concierto en el Ateneo de La Calzada, en el marco de las “Xornaes d’Escolinos” de la zona oeste (mes de mayo y horario lectivo), y un segundo concierto en el
teatro Jovellanos en el que puedan asistir las familias (mes de junio y en horario de fin de semana por concretar).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s